logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های زنجان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از ۵ آبان

آغاز-ثبت‌نام-ازدواج-دانشجویی-از-۵-آبان
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان گفت: زمان ثبت‌نام در بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت» برای اعزام به مشهد مقدس اعلام شد.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ازدواج دانشجویی یکی از بهترین و ماندگار‌ترین اتفاقات است، گفت: با برگزاری این جشن، دانشجویان تشویق و ترغیب به ساختن یک زندگی جدید می‌شوند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید به امر ازدواج جوانان دقت بیش‌تری داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جزئیات بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی اعلام شده و از پنجم آبان ماه سال جاری ثبت‌نام زوج‌های جوان دانشجو که هر دو یا یکی از زوجین دانشجو هستند، آغاز می‌شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: زوجینی که زمان عقدشان از تاریخ ۱۴۰۲.۱.۱ تا ۱۴۰۳.۷.۳۰ را شامل می‌شود، می‌توانند در طرح «همسفر تا بهشت» برای اعزام به مشهد مقدس شرکت کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی از طرق آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir می‌توانند برای ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در طرح «همسفر تا بهشت» مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش‌تر هزینه‌های سفر را خیران و دانشگاه‌ها یاری می‌رسانند، عنوان کرد: یک چهارم هزینه رفت و برگشت را دانشجویان تقبل خواهند کرد و پس از اعزام به مدت سه شب و چهار روز در مشهد مقدس اقامت خواهند کرد.

قره‌داغی با اشاره به اینکه دوره‌های قبل از سفر نیز برای دانشجویان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: دوره‌های بسیار مفید و بی‌نظیری قبل و بعد سفر برای دانشجویان اجرا خواهد شد. امید است بهمن‌ ماه سال جاری این اتفاق بزرگ به همراه دانشجویان مشتاق زیارت اجرا شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر